Iluminace 2013, 25(2):71-80
Crowfunding Audiovisual Productions in Spain: The Case of Verkami
Studie v angličtině se zabývá financováním filmů prostřednictvím internetových platforem, které shromažďují finance na výrobu filmu od většího množství přispěvatelů (tzv. crowfunding) a zaměřuje se především na motivy dárců katalánské platformy Verkami.
Klíčová slova: internet a film, financování, sponzorství, filmový marketing, produkce, výrobní náklady
The English-language study examines the financing of films through online platforms that collect funding for film production from a large number of contributors (crowdfunding), focusing in particular on the motives of donors to the Catalan platform Verkami.
Keywords: Internet and film, financing, sponsorship, film marketing, production, production costs
Zveřejněno: 1. červen 2013 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.