Iluminace 2015, 27(1):63-76

"Who is the Biggest Gleek?" Traditional Media Targets the Digital Youth Generation

Valerie Wee

Autorka článku analyzuje na příkladu amerického hudebního seriálu Glee, jak se současná média snaží přilákat mladou generaci a jak se mění chování a nároky mladých spotřebitelů v digitálním věku.

Klíčová slova: Glee 2009, mládež a film, mládež ve filmu, vliv filmu na mládež, digitální média a film, filmoví fanoušci, filmový průmysl, seriály

Using the example of the American musical series Glee, the author analyses how is contemporary media trying to attract young generations and how the behaviour and demands of young consumers are changing in the digital age.

Keywords: Glee 2009, youth and film, youth in film, influence of film on youth, digital media and film, film fans, film industry, series

Zveřejněno: 1. březen 2015  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Wee, V. (2015). "Who is the Biggest Gleek?" Traditional Media Targets the Digital Youth Generation. Iluminace27(1), 63-76
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.