Iluminace 2022, 34(1):5-8

Migrating Archives of Reality. Programming, Curating, and Appropriation of Non-Fiction Film

Lucie Česálková
Institute of Contemporary History of the Czech Academy of Sciences

Zveřejněno: 1. březen 2022  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Česálková, L. (2022). Migrating Archives of Reality. Programming, Curating, and Appropriation of Non-Fiction Film. Iluminace34(1), 5-8
Stáhnout citaci

Reference

  1. Baron, Jaimie. Reuse, Misuse, Abuse: The Ethics of Audiovisual Appropriation in the Digital Era (New Jersey: Rutgers University Press, 2021). Přejít k původnímu zdroji...
  2. Baron, Jaimie. The Archive Effect: Found Footage and the Audiovisual Experience of History (London: Routledge, 2014). Přejít k původnímu zdroji...
  3. Bruzzi, Stella. New Documentary: A Critical Introduction (London: Routledge, 2000).
  4. Dahlgren, Anna. Travelling Images: Looking across the Borderlands of Art, Media and Visual Culture (Manchester: Manchester University Press, 2018). Přejít k původnímu zdroji...
  5. Fossati, Giovanna. "Found Footage Filmmaking, Film Archiving and New Participatory Platforms," in Found Footage: Cinema Exposed, eds. Marente Bloemheuvel, Giovanna Fossati and Jaap Guldemond (Amsterdam: Amsterdam University Press, 2012), 177-184.
  6. Hoskins, Andrew, ed. Digital Memory Studies: Media Pasts in Transition (Routledge: New York, 2018). Přejít k původnímu zdroji...
  7. Literat, Ioana. "Make, Share, Review, Remix: Unpacking the Impact of the Internet on Contemporary Creativity," Convergence 25, no. 5-6 (2019), 1168-1184. Přejít k původnímu zdroji...
  8. Nichols, Bill. Blurred Boundaries: Questions of Meaning in Contemporary Culture (Bloomington, IN: Indiana University Press, 1994). Přejít k původnímu zdroji...
  9. Thylstrup, Nanna Bonde. The Politics of Mass Digitization (Cambridge: MIT Press, 2019). Přejít k původnímu zdroji...
  10. Wees, William C. Recycled Images: The Art and Politics of Found Footage Films (New York: Anthology Film Archives, 1993).

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.