PT Journal AU Krumpar, P TI Pocatky dualniho televizniho vysilani v Ceske republice. Zmeny ve strategii Ceske televize a hlavni priciny uspechu TV Nova v roce 1994 SO Iluminace PY 2009 BP 5 EP 59 VL 21 IS 2 WP https://iluminace.cz/artkey/ilu-200902-0001.php DE media verejne sluzby; masmedia; divacky pruzkum; televizni tvorba; televizni zpravodajstvi SN 0862397X AB Studie zkouma strategii, programova, systemova a organizacni opatreni verejnopravni Ceske televize po nastupu komercnich televiznich stanic v roce 1994 vzhledem ke konkurecnimu boji na televiznim trhu. Odpovida na otazku, zda tato strategie koresponduje s poslanim media verejne sluzby a zameruje se na promeny vysilaciho schematu a progamove skladby. Dale mapuje pocatecni projevy konkurecniho prostredi po nastupu komercnich televiznich stanic, razantni propad sledovanosti Ceske televize a jeho ekonomicke dopady. Uvadi hlavni priciny uspechu TV Nova a v zaveru srhuje vysledky strategickych opatreni CT. ER