3/2020
Články
Radomír D. Kokeš (Masarykova univerzita)
Česká kinematografie jako regionální poetika. Otázky kontinuity a počátky studiové produkce
[abstrakt / EN]
Barbora Podškubková – Pavel Skopal (Masarykova univerzita)
Klubisté sobě. Funkcionáři Filmového klubu v Uherském Brodě v letech 1976–1989
[abstrakt / EN]
Ondřej Bezucha (Univerzita Karlova)
Object specific cinema. Stylové prvky videomappingu v tvorbě skupiny Macula
[abstrakt / EN]
Michal Böhm (Filmová a televizní fakulta AMU)
Didaktika skladby a řádu. Vývoj výuky teorie střihové skladby na FAMU
[abstrakt / EN]
Články k edici
Ivan Klimeš (Univerzita Karlova / Národní filmový archiv)
Pod ochranou filmového průmyslu. Totální válečné nasazení v kultuře a kinematografii za protektorátu
Edice
Ivan Klimeš
Totální válečné nasazení v české kinematografii 1944
Recenze
Jana Čížkovská
Československá televize pro zahraniční diváky a čtenáře (Martin Štoll: Television and Totalitarianism in Czechoslovakia. From the First Democratic Republic to the Fall of Communism)
Jakub Ferenc
Parikkův zelený obrat v mediální teorii: záslužná intence, problematická filozofie
(Jussi Parikka: Geologie médií)
Taida Kusturica
“Bodies in Transition”: Towards Eastern European and RussianCorporeality in Film
(E. Mazierska, M. Mroz, and E. Ostrowska (eds.): The Cinematic Bodies of Eastern Europe and Russia: Between Pain and Pleasure)
|