Iluminace 2001, 13(4):41-50
Televize. Reprezentovatelné: nástup světa jako obscénnosti
První kapitola z publikace Youssefa Ishaghpoura Cinéma contemporain: de ce côté du miror představuje kritický a teoretický kontext knihy, se kterým autor dále pracuje při analýze filmů a stavu kinematografie.
Klíčová slova: filmová estetika, filmová teorie
Television. representational: A Rise of the World of Obscenity
The first chapter of Youssef Ishaghpour's Cinéma contemporain: de ce côté du miror presents the critical and theoretical context of the book, which the author then uses to analyse the films and the state of cinema.
Keywords: film aesthetics, film theory
Zveřejněno: 1. prosinec 2001 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.