Iluminace 2019, 31(4):131-135

Malý Čech, který snil o pixelech (Jaroslav ©velch, Gaming the Iron Curtain)

Tamas Beregi

The Little Czech Who Dreamed about Pixels (Jaroslav ©velch, Gaming the Iron Curtain)

Zveřejněno: 1. prosinec 2019  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Beregi, T. (2019). Malý Čech, který snil o pixelech (Jaroslav ©velch, Gaming the Iron Curtain). Iluminace31(4), 131-135
Stáhnout citaci

Reference

  1. Patryk Wasiak, 'Computing behind the Iron Curtain: Social Impact of Home Computers in the Polish People's Republic', Tensions of Europe Working Paper, vol. 10, no. 8 (2010), pp. 1-17.
  2. Gerd Alberts and Ruth Oldenyiel (eds), Hacking Europe: From Computer Cultures to Demoscenes (London: Springer, 2014). Přejít k původnímu zdroji...
  3. Zbigniew Stachniak, 'Red Clones: The Soviet Computer Hobby Movements of the 1980s', IEEE Annals of the History of Computing, vol. 37, no. 1 (2015), pp. 12-23. Přejít k původnímu zdroji...
  4. Denis Gießler, 'Video Games in East Germany: The Stasi Played Along', Zeit Online, 21 November 2018. [accessed 1 December 2019].
  5. Juko Kuorikoski, Finnish Video Games: A History and Catalog (Jefferson: McFarland & Company, 2015).
  6. Mark J. P. Wolf (ed), Video Games Around the World (Cambridge: The MIT Press, 2015).
  7. Patryk Wasiak, '"Illegal Guys". A History of Digital Subcultures in Europe during the 1980s', Zeithistorische Forschungen/Studies in Contemporary History, vol. 9, no. 2 (2012), pp. 257-276. [accessed 1 December 2019].
  8. Alf Lüdtke (ed), The History of Everyday Life: Reconstructing Historical Experiences and Ways of Life (Princeton: Princeton University Press, 1995). Přejít k původnímu zdroji...
  9. Alexei Yurchak, Everything Was Forever, Until It Was No More: The Last Soviet Generation (Princeton: Princeton University Press, 2006).
  10. Claude Lévi-Strauss, The Savage Mind (London: Weidenfeld and Nicolson, 1966).
  11. Roger Silverstone, Television and Everyday Life (London: Routledge, 1994).
  12. Bohuslav Blaľek, Bludiątě počítačových her (Praha: Mladá fronta, 1990).
  13. Gérard Genette, Paratexts: Thresholds of Interpretation (Cambridge: Cambridge University Press, 1997). Přejít k původnímu zdroji...
  14. Henry Jenkins, Fans, Bloggers, and Gamers: Exploring Participatory Culture (New York: New York University Press, 2006).

Tento článek je publikován v reľimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umoľňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.